Regular and major updates will always be detailed on our website (Opens in new tab) and sent to our newsletter (Opens in new tab) subscribers.
Our official method for intaking feedback and bug reporting is our Feature Up-Vote (Opens in new tab) board.
Besides this, we encourage you to come to our Discord (Opens in new tab) for more immediate assistance and conversation if preferred.