Dead by Daylight - Of Flesh and Mud Chapter
Of Flesh and Mud is the third Chapter for Dead by Daylight. Prepare for dark hexes and flesh made out of mud and decay, if you dare enter Backwater Swamp and live through the horror it brings. A new killer - The Hag - awaits you in the waterland area and you will meet a new survivor: Ace Visconti.
A hag driven to madness by being devoured alive piece by piece. A survivor that believes luck is always on his side. A wetland with scorched shacks, an eerie mud maze and a rusting boat graveyard lays ahead of you, so tread carefully.