Dead by Daylight - Resident Evil Chapter
The Resident Evil Chapter includes a new map: The Raccoon City Police Station. Once home to the RPD’s elite S.T.A.R.S. unit, the labyrinthine hallways of this converted art museum are now overrun by the undead and host to a relentless evil.
The new Killer is Nemesis. Take control of Umbrella’s bloodthirsty bio-organic weapon and hunt your targets without mercy.
The new Survivors are Leon S. Kennedy and Jill Valentine. Unflinching in his mission to expose Umbrella, Leon has proven himself a true survivor since his first day with the RPD. Jill is a brilliant S.T.A.R.S. agent, one of the only surviving members of her unit, and a hard target for even the most unrelenting adversary.