Dead by Daylight: Resident Evil: PROJECT W Chapter
To abide by the simple constraints of evolution is to limit true potential. A poor performance indeed. The Killer is Albert Wesker – The Mastermind– a visionary as brilliant as he is ruthless.
Dead by Daylight: Resident Evil: PROJECT W also includes two new Survivors: Ada Wong and Rebecca Chambers. Dexterous and enigmatic, Ada’s survival skills make her a valuable ally, provided interests remain aligned. A S.T.A.R.S. Field Medic, Rebecca leads by example to assist those in need – even if it means facing grave danger.