Dead by Daylight - Stranger Things Chapter
The Stranger Things Chapter includes a new map, the Underground Complex, located below the Hawkins National Laboratory. The Demogorgon is the new untamable Killer. Against the Demogorgon stands not one, but two new Survivors: Nancy Wheeler, a tough aspiring journalist, and Steve Harrington, a former high school jock with a knack for finding trouble.