Dead by Daylight: Ultimate Edition
The Ultimate Edition gives you access to the base game of Dead by Daylight as well as 34 original Killers and Survivors from previously released chapters.
Step into the Fog as the hunter or the hunted with a selection of 34 original Killers and Survivors from previously released chapters. Every character in Dead by Daylight comes complete with a compelling backstory tied to a set of powers and perks that guarantee no two look, move, or play alike. Work together to escape, or stalk and sacrifice every Survivor as you discover, explore, and master both sides of this extensive roster.