Dead by Daylight - Endless Hunt Pack
Fear follows in the Endless Hunt Pack, which includes 9 playable characters from 4 of Dead by Daylight’s most ruthless Chapters yet: Portrait of a Murder, Roots of Dread, Forged in Fog, and Tools of Torment.
Take wing to create a masterpiece of suffering. Hold your breath as the darkness surrounds you. Harken back to an age of rusted steel and untold cruelty. Lock eyes with an apex predator fueled by bleeding edge tech. The ultimate multiplayer horror experience awaits in this incredible Pack, featuring four original Killers and five original Survivors to bring into The Fog.