Dead Cells: The Queen and the Sea
Battle your way through sunken shipwrecks, scale a burning lighthouse and confront your deadliest foe yet. If you manage to make it through all that, maybe you’ll finally get off this god-forsaken island...
This late-game content gives you an alternative to the High Peak Castle, Derelict Distillery and Throne Room biomes.
Infested Shipwreck: Crawl through the claustrophobic corridors of crumbling wrecks, while seething eldritch abominations hunt you from the shadows.
Lighthouse: Ascend this soaring tower while fending off the relentless attacks of the Servants and outrunning the hungry flames rising from below.
9 new weapons, including a throwable shark, a trident and a pirate hook hand (eyepatch not included).