Dead Island 2 Character Pack - Gaelic Queen Dani
Through hail and blood and fire, and wall of barbs and clashing steel. Through mosh pit or horde and rain-soaked streets with not one taxi in sight, we follow yae, Queen Dani!
Customize your slayers with our premium character packs, which includes a unique costume and weapon from the HELL-A Catwalk Collection.