Dead Island 2 Character Pack - Silver Star Jacob
Cry for help and an assured silhouette struts through the moonlight with a sound of scything steel. Zombie flesh slops to the pavement, and then he is gone! Whoever you are, mysterious ‘Lone Idiot’, we thank you.