Dead Island 2 Character Pack - Venice Vogue Bruno
Bruno likes to keep a low profile, Hollywood style. Dressed to impress at the 19th hole, he tees those zees for the hole-in-one - “FORE!”
Customize your slayers with our premium character packs, which includes a unique costume and weapon from the HELL-A Catwalk Collection.