DEAD RUSH
DEAD RUSH - This is a dynamic first-person shooter in which you must confront hordes of hungry zombies!
There's no convoluted plot, side quests and a large open world. Here you will find only concentrated action. The only thing you will be doing in this game is shooting at the crowd of reanimated dead. Explore the location, find the most powerful gun and destroy ten waves of zombies before they reach you!
There are 4 different locations available to you in the main menu: Abandoned School, Medical Center, Suburbs and Slums. All of them are small arenas where the living dead spawn in nooks and dark rooms. Don't let them corner you!
As you explore the locations, you will find different types of assault rifles, machine guns, grenades, mines and pistols. All weapons have different coloring, sights, grips, and different damage and visual effects. Find the gun that's right for you!
Stunning Unreal Engine 5 technology creates realistic lighting, fog and other visual effects that will allow you to immerse yourself in the atmosphere of a real post-apocalyptic world.