Dead Space Digital Deluxe Edition
The Dead Space Digital Deluxe Edition includes the base game and five exclusive cosmetics (three Unique Suits and two Suit Textures). It’s everything you need to look your best while surviving the horrors aboard the USG Ishimura.
Isaac Clarke is an everyman engineer on a mission to repair the USG Ishimura, only to discover the ship's crew has been slaughtered and his beloved partner, Nicole, is lost somewhere on board.
Alone and armed with only his engineering tools and skills, Isaac races to find Nicole as the nightmarish mystery of what happened aboard the Ishimura unravels around him. Trapped with hostile creatures, Isaac faces a battle for survival.
A sci-fi horror classic returns fully rebuilt from the ground up with elevated visual fidelity and 3D atmospheric audio. From the frighteningly detailed rooms and workspaces of a slaughtered crew to the eerie atmospheric sounds of a desolate spaceship, you’ll explore a stunning sci-fi setting full of unpredictable and tense moments without interruption.
What starts as a routine repair mission for engineer Isaac Clarke and the crew of the USG Kellion quickly turns into a battle for survival as the truth behind the horrors on board begins to unravel. Following an expanded narrative experience, uncover the dark secrets behind the events aboard the USG Ishimura through the final logs of the ill-fated crew and your encounters with the few survivors that remain.
Confront the nightmare aboard the USG Ishimura with genre-defining strategic gameplay. Repurpose and upgrade Isaac’s engineering tools to creatively defeat enemies with precision.