Comb the harsh environment for raw materials and scavenge parts to create the ultimate customized weapons and survival tools – you’ll need them if Issac and Carver hope to make it off the planet alive. And Necromorphs are just one of many enemies they’ll face this time around. Overcome avalanches, treacherous ice climbs, violent wilderness, and an army of deadlier, more evolved enemies on your mission to save mankind from the impending apocalypse.
Play the full campaign in online co-op or single-player. Easily drop in and drop out of play.
Head planet-side to discover underworld cities and accept side missions. Explore the frozen terrain, and search abandoned encampments.
Uncover the past, discover the source of the Necromorph terror, and fight to fend off the extinction of the human race.
Craft unique weapons by gathering components. Combine, reconfigure, and upgrade your favorites.