DEATH STRANDING DIRECTOR'S CUT Upgrade
From legendary game creator Hideo Kojima comes a genre-defying experience, now expanded in this definitive DIRECTOR’S CUT.
In the future, a mysterious event known as the Death Stranding has opened a doorway between the living and the dead, leading to grotesque creatures from the afterlife roaming the fallen world marred by a desolate society.
As Sam Bridges, your mission is to deliver hope to humanity by connecting the last survivors of a decimated America.