DEATH STRANDING DIRECTOR'S CUT
From legendary game creator Hideo Kojima comes a genre-defying experience, now expanded in this definitive DIRECTOR’S CUT.
In the future, a mysterious event known as the Death Stranding has opened a doorway between the living and the dead, leading to grotesque creatures from the afterlife roaming the fallen world marred by a desolate society.
As Sam Bridges, your mission is to deliver hope to humanity by connecting the last survivors of a decimated America.
If you already own DEATH STRANDING then you can upgrade your version of the game to DEATH STRANDING DIRECTOR'S CUT for a lower price. To receive the upgrade price for DEATH STRANDING DIRECTOR'S CUT you must have previously purchased DEATH STRANDING on this platform.
If you have not purchased DEATH STRANDING then you may purchase DEATH STRANDING DIRECTOR'S CUT at the stated full price.
We recommend you do not remove DEATH STRANDING from your PC until you have completed the download of DEATH STRANDING DIRECTOR’S CUT and you have transferred your save files to DEATH STRANDING DIRECTOR’S CUT.