The Final Evolution of DEEEER
This is DLC for players who just couldn't get enough average, everyday DEEEER with the main game. Everyone's favorite DEEEER is about to achieve his final evolutionary form.
Get even more action featuring giraffe and tiger skins, remotely-detonated sushi bombs, and a certain assassin from the sea...!
This content requires the base game DEEEER Simulator: Your Average Everyday Deer Game on Epic in order to play.
After installation, this DLC will be implemented via screen loading and rebooting.