Deflector
Deflector is a top down action rogue-lite set in a deadly microcosm. Dive deep into hostile worlds teeming with viruses. Strike down increasingly challenging enemies with their own deflected projectiles. Live, die, grow stronger and become powerful enough to reach the Source!
Stare down the depths of bullet hell, then Deflect it back! Deflector is a high-octane rogue-lite in which you wield the power to deflect enemy projectiles back at them. Use them in tandem with your unique weapons and Mutations to eradicate the deadly viruses in your way.
Choose one of several Bioshells, each with unique weapons, abilities and means of deflecting projectiles. Start with the Boomerang-slinging Eradicator and unlock more by living and dying in the experiment.
Your Hub is filled with modules aiding in virus research. Accumulate experience through combat to unlock more Mutations, Bioshells and persistent upgrades.
Every world is filled with unique hostile fauna ready to swarm you with bodies and bullets. Every threat is deadly from the smallest fodder to the imposing Apex Virus at the end of each world. Learn to overcome every foe through trial and many lethal errors.