Delta Force
Delta Force was the first shooter I ever played, igniting my passion for the genre. I'm extremely grateful for the opportunity to create Delta Force, and my goal is to share that unforgettable joy with even more players. I hope this new Delta Force game will become the tactical FPS experience I dreamt of all those years ago.