Demon of the Time
A thousand years ago, the Demon of Time was sealed within an ancient altar. But now, his followers have broken the seal, unleashing an ancient evil once again. Warping the fabric of history, the demon steals weapons from future eras, equipping his minions with power that should never exist. If he is not stopped, time itself will collapse, merging past, present, and future into a whirlwind of chaos.
To protect the altar, the dark spirit has granted two of his most loyal servants, the ninja Gekko and the samurai Raijin, unimaginable powers. No longer human, they have become monstrous beings, capable of crushing entire armies. Can you fight through hordes of cultists and defeat these two unstoppable warriors, or is the world doomed to descend into madness?
The only hope to seal the Demon of Time once more lies in five sacred artifacts hidden near the spirit’s temple. These relics hold the power to restore balance, but they are fiercely guarded by fanatical cultists who will stop at nothing. Only you can stand against the darkness—break the cult, recover the artifacts, and stop the growing chaos before it’s too late.
Demon Of The Time is a fast-paced first-person arcade shooter featuring intense and cinematic combat across expansive, meticulously designed locations inspired by ancient Japan.
Your arsenal consists of a wide variety of modern weapons transported to this distorted past—pistols, shotguns, rapid-fire machine guns, devastating rocket launchers, and more.
Throughout the levels, you can discover various abilities to enhance your combat skills: speed boosts, shields, infinite ammo, and more. Use them wisely, and the cultists won’t stand a chance!
On your path to the Demon’s altar, you will face a diverse array of enemies—feral geishas attacking with bare hands, farmers lurking in bamboo forests with shotguns, and demonic samurai wielding supernatural powers. But your greatest challenge awaits: Gekko and Raijin, the altar’s monstrous guardians, armed with devastating abilities and weapons.
Are you ready to challenge time itself? Fight your enemies, gather the artifacts, and seal the Demon of Time before reality collapses!