Derelicts
Early Access games are still under development and may change significantly over time. As a result, you may experience unforeseen issues or completely new gameplay elements while playing this game.You can play now to experience the game while it's being built or wait until it offers a more complete experience.After crashing on Earth with a space shuttle, you and your friends have to start from scratch. Explore and build a base, then defend it against mutated animals and humans. Find the origin of the defense mechanism that triggered a wave of radiations on Earth, forcing the most privileged part of mankind to go and live on space stations.