Destiny 2: Heresy Silver Bundle
Purchase the Destiny 2: Heresy Silver Bundle and receive the Spinning Seat Legendary emote along with 1,700 Silver (1,000 + 700 bonus Silver) which you can use to purchase Heresy, cosmetics, and more!
To unlock your new Legendary emote, visit the Special Deliveries Terminal in the Tower.
One-time purchase only available during Destiny: Heresy. Silver is an in-game currency used at the Eververse store.