Destiny 2: Lightfall + Annual Pass
The Witness is here. Uncover new rewards, master a new subclass, and explore Neptune, the new raid, and Lightfall’s Legendary Mode.
Includes Lightfall, the new raid, two dungeons released in Season 21 and 23, a new Exotic Sparrow, the Quicksilver Storm catalyst and ornament, and Season Passes for Season 20, 21, 22, 23.
In a Neptunian city under siege, find strength in your fellow Guardians as the end to all things approaches—the Witness is here. Arm yourself with new rewards and unlock new Dark powers to triumph in Lightfall’s unforgettable Legendary mode.
Travel to Neptune and discover a neon metropolis unlike any you've explored in Destiny 2. Meet the Cloud Striders, join the fight against the Shadow Legion, and prevent devastation in the technologically advanced secret city of Neomuna.