Destiny 2: The Final Shape Annual Pass Upgrade
The Annual Pass edition upgrade includes The Final Shape Dungeon Key, catalyst and ornament for the new and instantly unlocked Tessellation Exotic Fusion Rifle, one Secret Stash delivered during each Episode, an Exotic Sparrow, and three Episodes in the year of The Final Shape.
For the first time ever, Prismatic empowers you to combine Arc, Solar, Void, Stasis, and Strand into a custom subclass of your design. Light and Darkness have no quarrel within you, Guardian.
The Final Shape looms—a nightmarish calcification of reality into the Witness's twisted design. Embark on a perilous journey into the heart of the Traveler, rally the Vanguard, and end the War of Light and Darkness.