Destiny 2: The Final Shape + Annual Pass
Includes all standard edition content, The Final Shape Dungeon Key, the new and instantly unlocked Tessellation Exotic Fusion Rifle, one Secret Stash delivered during each Episode, an Exotic Sparrow, and all three Episodes in the year of The Final Shape.
The Annual Pass edition includes The Final Shape story campaign, new destination, three new Supers, new weapons and armor to collect, The Final Shape Dungeon Key, catalyst and ornament for the new and instantly unlocked Tessellation Exotic Fusion Rifle, one Secret Stash delivered during each Episode, an Exotic Sparrow, and three Episodes in the year of The Final Shape.
For the first time ever, Prismatic empowers you to combine Arc, Solar, Void, Stasis, and Strand into a custom subclass of your design. Light and Darkness have no quarrel within you, Guardian.
Adventure through an impossible landscape that bends time and space. Follow the Witness and behold what lies within the Traveler.