Destiny 2: The Light & Darkness Collection
Experience a cinematic adventure set in a thriving sci-fi universe. Destiny 2: The Light & Darkness Collection is the perfect place to start for Guardians who want to make their own fate and live an unforgettable story.
Additionally, purchasers who already own included DLC will not receive additional content.