Destiny 2: Year of Prophecy
Purchase Destiny 2: Year of Prophecy Edition to experience two new campaigns, new destinations, gear, and much more. Purchase now to get access to both expansions (Destiny 2: The Edge of Fate and Destiny 2: Renegades), plus Rewards Pass access, and access to the new raid/epic raid and dungeon, all upon release.
Experience a full year of exploration and adventure with the Destiny 2: Year of Prophecy Edition, featuring two expansions – Destiny 2: The Edge of Fate and Destiny 2: Renegades – and the start of a new saga in Destiny.
Your journey begins with a mysterious invitation. Uncover powerful new weapons and armor, master new abilities, and challenge yourself and your fireteam across two new destinations, plus an all-new raid and dungeon. The Guardian’s future is now as a new saga begins, setting the stage for conflicts and revelations ahead.