Destroy all Humans!
The cult-classic returns! Terrorize the people of 1950s Earth in the role of the evil alien Crypto-137. Harvest DNA and bring down the US government in the remake of the legendary alien invasion action adventure. Annihilate puny humans using an assortment of alien weaponry and psychic abilities. Reduce their cities to rubble with your flying Saucer! One giant step on mankind!
● Includes the restored, much-rumored, never before seen: Lost Mission of Area 42!