Destroy All Humans! 2 - Reprobed: Challenge Accepted DLC
Rise to the challenge and test your skills in this DLC that includes all 4 Challenge Modes from Destroy All Humans! (2020)
Modes included: Rampage, Race, Armageddon and Abduction. All modes playable in local splitscreen co-op!
(Actually, we know. You're made of a dash of pure, glorious Furon DNA, drowned in a vat of primitive human genes.)