Deus Ex: Mankind Divided - A Criminal Past
Posing as a convicted criminal, Jensen is transferred deep into a hostile, high-security prison for augmented felons, with his mission being to track down a fellow undercover agent who has gone dark. Jensen will need to confront a darker side to his role before the day is done.