Diabotical
The Big Pack comes with a wide variety of exclusive items for you to make your big entrance looking the way you want. Featuring Cybot Shell, a big Broadsword Melee Skin, enough coins to buy the Season 1 Battle Pass with lots left for other items in the Shop!