Diabotical
What a Diabotical fan needs! The Tuner Shell, the Deathray Weapon Skin Pack, the Sonar Hammer Melee Skin, Sprays, over 30 Stickers, enough coins to buy the Season 1 Battle Pass with lots left for other things in the Shop, and a pair of fancy Shoes!