DIG - Deep In Galaxies
Free the galaxies in this action platformer! Jump, swing, dig and shoot your way through uncharted planets. Give hell to the Overlord's forces and face alien foes. Earn rewards after every battle and add them to your ever-growing arsenal.
Attention! The Overlord has enacted some new laws to keep the galaxies safe and peaceful. He's not a bad guy - he just doesn't want things to get out of hand. And some stupid rebels are already stirring things up, which isn't cool. Order has been restored, and revolutions are definitely not allowed.
There are loads of weapons, items, skills and even potions out there for sure. But they're strictly forbidden! So don't even think about going around combining everything and causing trouble. It's way too much power. Why destroy everything? What would your mother say?
It is technically possible to go on a super sweet galactic journey with your pals where you basically destroy everything in sight and crush the "bad guys"... but it's banned, big no-no.
The list of banned occupations has been extended to a total of 9: the Alien and Gangster professions are now prohibited as well.