Dirt And Flo
In Dirt and Flo you can control one or other of these character wich have their own capacities to resolve puzzle and regain your spaceship.Dirt can move some object and throw a ball of dirt and Flo can glide , blow an allergenic pollen cloud and open the locks wich blocks your progression.