Discolored
A lonely roadside diner in the middle of the desert. The locals say it’s lost all its color. You are sent to investigate.
Discolored is a strange and surreal puzzle adventure, taking place over two-or-so hours in a single desolate location. Your mission: restore the color to this once-vibrant world. What caused the colors to disappear? How can they be brought back? As you explore, you'll solve an array of inventive puzzles and uncover a selection of clues - leading you to discover the deeper secrets of this strange place at the end of an abandoned highway.