Discord Nitro
With Nitro, you’ll enjoy awesome perks that make gaming and hanging out on Discord as fun as ever! Level up the fun with game-changing perks like HD streaming, 500MB file uploads, and new Nitro releases like stylish Avatar Decorations, animated Super Reactions, and custom color Themes for your Discord app.