Disney Speedstorm FAQ
Disney Speedstorm is a free-to-play hero-based combat racing game, set on high-speed circuits inspired by Disney and Pixar worlds. Master each character’s unique skills and claim victory in this thrilling arcade racing experience from the creators of the Asphalt series!
This promotion starts on May 16, 2024 at 11am EDT and will end on June 13, 2024 at 11am EDT.
This offer is only available in countries where Disney Speedstorm and Epic Games Store are offered. REQUIRES BASE GAME.
Claim your bundle on the Epic Games Store and log-in to Disney Speedstorm via EGS. Once the game boots up, a pop-up notification will appear to confirm your bundle contents have been granted.
Each redemption code can only be used once. The same character cannot use redemption codes of the same type more than once.
If you encounter any problems during the code redemption process, please contact Customer Service.
Disney Speedstorm will be available in Early Access to players who purchase a Founder’s Pack ahead of the game’s full launch.
As part of Early Access, players will have the opportunity to be one of the first to race as Founders now and receive exclusive rewards they will keep once the game fully launches in free-to-play.
After the Closed Beta feedback, we realized we need a bit more time to deliver a polished competitive racing game our team will be proud of that will offer additional game elements we believe will excite and encourage fans to return to our racetracks over and over again. To aid us in our journey, we have decided to allow players to experience the game in Early Access now as Founders.
The exact date will depend on the feedback we collect from the community and our development speed.
The core experience of Disney Speedstorm will remain the same once the game launches in free-to-play. Players will be able to enjoy the same robust arcade combat racing gameplay they discovered during Early Access and keep their exclusive rewards and progress.