Distant Bloom
Welcome to Distant Bloom, a botanical life-sim management game far away from home!
After a long expedition through space, you and your crew land on an alien planet with the critical mission of establishing a new home for your species. But this place is very different from the vision you saw through your telescope. What happened to the verdant life of this world? And what will happen to you?
 Explore a desolate world and restore its blooming past with the power of plants!
Distant Bloom is an accessible and rewarding game that offers a warm, sheltered, and intimate experience. Explore, create, and bring nature closer to home!