Doctor Who: The Lonely Assassins
From the award-winning creators of Sara is Missing & SIMULACRA, Doctor Who: The Lonely Assassins is a thrilling found-phone mystery. Uncover an all new horror story that builds on the terrifying legacy of the Weeping Angels.
Amidst a sinister series of events at a seemingly abandoned house in London, someone goes missing, and you find their phone. When it begins to self-destruct, ex-UNIT scientist Petronella Osgood enlists your help to uncover hidden clues and solve cryptic puzzles. Will you unravel the truth behind the chilling disappearance before it’s too late?
This survival horror game will lead you through a mystery like no other. Solve crime and uncover the story of where Lawrence has disappeared. Play detective to connect all the pieces of the puzzle available in the palm of your hand. The found phone will pull you in deeper and deeper, unveil its sinister secrets and solve the mystery.