Don't Be Afraid
You’ve been kidnapped by a killer and placed in a house filled with puzzles. Try to escape and end the nightmare.
Your name is David, you are 11 years old and this is the end of your innocent childhood.
You woke up in a dark room. Frightening sounds can be heard all around, the feeling of helplessness fills your soul. You are too afraid to walk alone.
Your memories are slowly coming back. You remember a strange man in a mask. You are desperately trying to find a way out.
Terrifying drawings, mysterious notes and documents that reveal the story of the house and it's residents.