Mullet Slayer Master Collection Cosmetic Pack
Missed out on the Twitch exclusive Mullet Slayer Master Collection? Get it now to access new Slayer skins, podiums, animations and a new player icon and nameplate. Fight the hordes of Hell in style or show off in the campaign’s Photo Mode.