DOOM Eternal: Series Four Cosmetic Pack
Missed out on DOOM Eternal’s Series Four event - Hack to the Future? Grab over 12 cosmetic items, including all the character and weapon skins, custom animations, icons and nameplates. Fight the hordes of Hell in style or show off in the campaign’s Photo Mode.
Missed out on DOOM Eternal’s Event Four - Hack to the Future? Grab over 12 cosmetic items, including all the character and weapon skins, custom animations, and player icons and nameplates. Fight the hordes of Hell in style in DOOM Eternal’s epic campaign and BATTLEMODE, or show off your player and weapons skins in the campaign’s Photo Mode.