Dragon Quest XI S Image
This all-new, complete edition includes the critically acclaimed DRAGON QUEST XI, plus additional side quests, an orchestral soundtrack, 2D mode, and more! Whether you're a longtime fan or a new adventurer, this is the ultimate DQXI experience!
A young man travels to a sacred stone in order to participate in his village’s coming of age ceremony. After a series of unexpected events, he learns that he is the reincarnation of a legendary hero from a forgotten age.
Our hero sets forth into an unknown world on a journey to unravel the mystery of his past... but the welcome he receives is far from warm. Upon revealing his identity to the King, he is branded as “The Darkspawn” and hunted relentlessly throughout the land.
This complete edition includes an array of new content, features and improvements.
● Switch freely between 3D HD and 2D 16-bit modes, the original and orchestral soundtracks, and English and Japanese audio.
● Visit the 16-bit town of Tickington, a gateway to the worlds of past DRAGON QUEST titles.
● Speed up battle by x2 or x4, and charge into the fray on new mountable monsters.
● Be prepared for an immersive story with twists and turns that pull you in and keep you craving more.
● Excitement lurks around every corner! Observe NPCs attending to their daily schedules, monsters changing behaviors to fit their environments, and access new areas by foot, on horseback or with the use of monstrous mounts.
● Tons of side-quests and addictive mini-games await you, with enough content to keep you playing for well over 100 hours.
● Available when you start a new game, the options on offer allow you to create your own customized difficulty level, with each different setting providing an additional challenge.
Steeped in tradition and not afraid to show it, Dragon Quest XI reflects the best qualities of the series' past.