Dragonheir: Silent Gods
Dragonheir: Silent Gods is an open-world high-fantasy RPG that puts you in control of over 200 heroes. In the multiversal adventure, you'll experience strategic combat like never before, where every move counts and every decision could be the difference between victory and defeat.
With rolling dice and seasonal multiversal content, Dragonheir keeps things fresh and exciting, offering endless possibilities for adventure and exploration.
A wide array of activities and pursuits await in the open world of Dragonheir: Silent Gods - hunt for treasure, solve intricate puzzles, join a drinking contest or a cooking competition, and shape your hero’s story in any way you want.
The world of Adenthia has over 200 heroes with unique abilities and attributes just waiting to join the fight against the darkness gripping the land. You can also take on the bigger challenges alongside your friends and comrades in a cooperative PvE mode in which players can team up to slay the most formidable enemies and forge their glory together.
In the magical high fantasy open world of Adenthia, you'll take on the mantle of The Chosen One and fight against the tyrant three-headed dragon alongside adventurers from all corners of the multiverse, exploring ancient caverns and unraveling secrets. Your every choice matters in forging your own story.
Seasonal Updates not only expands the multiverse with new locations to explore, enemies to slay, and collaborated well-known characters, but also allow players to refresh their hero build, Camp, and more.