Dread Templar
Become the scariest thing in hell and beyond, as you embark on your quest for vengeance in the intense, fast-paced campaign of Dread Templar, made by a solo developer over the course of 3 years. The game is reminiscent of classics from the 90s, but with a modern twist and gameplay depth on par with contemporary shooters.
Blast your way through hordes of diverse demonic and fiendish enemies and prevail in up to ten thrilling boss fights. Explore the many distinct, unique campaign environments: from the dark realm of hell to frozen pirate ships, all rendered in retro, but surprisingly detailed pixel-art graphics style, supercharged by a head-banging original soundtrack.