Dreamscaper
By night, delve deep into your subconscious and discover powerful artifacts to conquer your nightmares. By day, explore the city of Red Haven and build relationships to unlock the power of your dreams. DREAM. DIE. WAKE. REPEAT.
Dreamscaper is an endlessly replayable Action Roguelike with a waking/dreaming gameplay cycle. By night, delve deep into your subconscious, facing nightmares in an ever-changing world filled with unique items, abilities, and challenges. By day, explore the city of Redhaven, build relationships and unlock permanent upgrades in order to take on the next dream stronger than ever.
Each weapon class in Dreamscaper is unique, from rending the earth below your nightmares to whipping a yo-yo into their faces. You’ll have a myriad of ways to approach combat.
Enemies and bosses in Dreamscaper are representations of Cassidy's most negative emotions. Vanquish those deadly foes to clear the dark miasma surrounding her.
Adventure through beautiful, haunting dreams to discover untold secrets, vanquish nightmares, and upgrade your gear all while uncovering Cassidy’s story as you plunge through her subconscious. Each dream is another peek into Cassidy’s memories and experiences.
Live Cassidy's waking life and forge friendships with the people around her. Empower Cassidy with their hopes and memories to dispel the darkness of her nightmares.
It's a moving and relatable narrative that allows you inside our protagonist's life and personal experiences of her subconscious. It's a damn good game.