Dreamsettler
Sleepnet. It's where dreams are literally made. But sometimes dreams need a little help, and that's where you come in. They say a private eye never sleeps, but to crack these cases you'll need to be out cold.
From hunting down elusive soup recipes to unearthing global conspiracies, you'll need to explore countless pages, download apps and master minigames to close your cases and solve Sleepnet's mysteries.