Famous Last Words
Evil, evil everywhere, and there’s absolutely nothing Good left to conquer. No paladins, queens nor goddesses could stop the evil army’s triumphal march, and it will still be a while until the next generation of heroes will be come of age. So now, it’s time for the Finally-Bored-To-Death Evil to hang up its armour. But it wouldn’t be Dungeons if it didn’t end with the biggest of all bangs.
New boss enemy – also available on Skirmish maps: The notorious Narrator with his spiffy skills.
New creep type – also available on Skirmish maps: The pesky Pen Pushers with their needle-pointed writing tools.