Once Upon A Time
The Absolute Evil travels to Fairyland, home to the Good Fairy. This disgustingly good creature provides heroes with invigorating potions and is generally the detestable source of good deeds. With the help of some ensorcelled heroes and more than a few exploding sheep, the Absolute Evil brings this story to a nasty end!