Duriano
Duriano is a top-down arena shooting Slasher roguelite game where the player will be a hero durian of the norse wielding a weapon to fight upon a god of norse mythology.
Duriano: Epic Durian Heros
The Great War of Ragnarök is over, and a new creation has begun... but the cycle of life is broken.
You must travel to the heart of the chaos, Muspelheim, the unforgiving Land of Fire. Only there can you find a way to lift the curse.
Prepare your run, fight your way through legions of monsters, and confront the giant who destroyed the old world to save the new one!
Choose your Durian hero! Each variant embodies unique powers and abilities inspired by Norse Gods and mythical creatures. Tailor your playstyle, harness their divine essence, and embark on your epic quest!
Empower your Durian Hero with "Fate's Flavors", granting powerful buffs and unique abilities! Select a "God's Trails" to unlock spectacular combat skills and customize your hero to perfection!
Discover and collect all of "Mythic Weapons," each with unique attributes and game-changing effects! Fuse weapon power with your Durian Hero's abilities to create unstoppable combos!
Muspelheim, the land of flame, is filled with extremely dangerous creatures, including those born from the power of the fire giant, Surtr. Face a variety of enemies that are ready to take your life at any moment. Be prepared and defeat them!
Experience the thrill of Roguelite gameplay where every run is different! New environments, new enemies, new challenges await! Adapt your strategy on the fly and overcome every obstacle!
Keep playing to unlock new Durian Hero variants, God, and weapons! Collect and upgrade your power to make your hero stronger and face even greater challenges!
Get Ready to Rumble! Dive into the mystical Norse realms, embark on an epic action-packed adventure, master devastating combos, and lead your Durian Hero to victory over the giant of fire!
Are you ready to become the ultimate Durian Hero? Join the fight in Duriano and etch your legend into the annals of Asgardian history!